ABD'de yapılan bir araştırma, günde 4 bardak ya da daha fazla tüketimini arttırmalarının ise önerilmediğini söyledi.
Kahve içmekten hoşlanan kadınların bu alışkanlıklarına devam etmelerini öneren uzmanlar, kanserden korunmak için alınması gereken en temel önlemlerin dengeli beslenme ve bol egzersiz olduğunu da hatırlattı.
Araştırma, Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention dergisinde yayımlandı.
AA
Haber Kaynağı : Haberturk.com
Bu habere yorum yapan ilk siz olun!